Unii angajați ai statului nu par să fie, deloc, prieteni cu simțul ridicolului. Ba mai mult, e un adevărat conflict între bugetarii cu pricina și simțul penibilului.
Strofocați de grija consoartelor maltratate de partenerii lor de viață, armata disciplinată de asistenți a declanșat o campanie de informare despre o problemă reală și deloc de neglijat – violența în familie. Și, cum din orice campanie nu poate lipsi un element esențial – afișul – așa a fost și în cea de acum. Afișe cu „greutate” au tipărit mușteriii, încât a fost nevoie de trei lipitori ca să le fixeze pe geamuri. Unul ținea, altul lipea și al treilea admira. ”Efortul” a meritat imortalizat. Așa încât, lipitorii de afișe s-au fotografiat și s-au lăudat cu ipostaze din campania anti-violență, în care arată cât de ”dedicați” sunt cauzei. Și, pentru că e pauză mare între campanii electorale, probabil au vrut să arate partidului că sunt în formă.
